Ας ξεκινήσουμε!

 

Και κάπου εδώ ξεκινάμε, θα γίνει αντικειμενική αξιολόγηση σε όλα τα τμήματα, σε όλο το προσωπικό αλλά και στον επιχειρηματία.

Γνωστοποιούμε μαζί με τον επιχειρηματία την συνεργασία μας για την οργάνωση ή αναδιοργάνωση της επιχείρησης σε όλο το προσωπικό αλλά και στους συνεργάτες.

Θα πρέπει να δω και να καταγράψω:

  • Είναι όλοι οι υπάλληλοι εξοικειωμένοι με την τεχνολογία και σε ποιό βαθμό;
  • Γνωρίζουν οι υπάλληλοι τα ΘΕΛΩ του ιδιοκτήτη/επιχειρηματία;
  • Γνωρίζει ο ιδιοκτήτης τα ΘΕΛΩ από τους υπαλλήλους του;
  • Μήπως υπάρχουν δεξιότητες των υπαλλήλων που ποτέ δεν έχει εκμεταλλευτεί η επιχείρηση;
  • Τηλεφωνικό κέντρο υπάρχει;
  • Πως έρχονται οι εισερχόμενες κλήσεις στην εταιρεία σας;
  • Πως διαχειρίζονται όλες οι εισερχόμενες κλήσεις;
  • Υπάρχει αρχείο και καταγραφή κλήσεων;
  • Καταγραφή επικοινωνίας με πελάτες!
  • Υπάρχει αρμόδιο άτομο που είναι ΜΟΝΟ για τις εισερχόμενες κλήσεις;
  • Τι κρατάμε από αρχεία πελατών και πού;
  • Μέσα στην εταιρεία υπάρχει καταμερισμός αρμοδιοτήτων;
  • Ποιές είναι οι πιο συχνές ερωτήσεις ή απορίες μεταξύ υπαλλήλων;
  • Ποιές είναι οι πιο συχνές ερωτήσεις ή απορίες προς την διεύθυνση;
  • Ποιές είναι οι πιο συχνές ερωτήσεις ή απορίες προς τον πελάτη;
  • Ποιές είναι οι πιο συχνές ερωτήσεις ή απορίες από τον πελάτη;
  • Υπάρχει κάπου ίσως μια βάση γνώσεων;
  • Tι XLS ή WORD διαχειρίζονται οι υπάλληλοι ώστε να φέρουν εις πέρας την εργασία τους;
  • Πώς μοιράζονται αυτά τα αρχεία;
  • Υπάρχει μέσα στην εταιρεία κάποια εφαρμογή cloud;

Και ακόμα 10δες. Ή 100δες σημεία μέσα στην επιχείρηση! Θα γίνω ένα με την επιχείρηση, τον επιχειρηματία αλλά το κυριότερο με τους υπαλλήλους.

Θα πρέπει να καταλάβω στο 100% την καθημερινότητα τους, τις ελπίδες τους, τους φόβους τους αλλά και τις ανησυχίες τους.

Τί θα τους ελαφρύνει αλλά και τί θα τους ξεκουράσει ώστε να αρχίσουν να αποδίδουν στο μέγιστο;

Τα αποτελέσματα μιας σωστά σχεδιασμένης έρευνας δίνουν μια πολύ καλή ιδέα και μια ξεκάθαρη κατεύθυνση για τη συνέχεια.

Θα σας παρουσιάσω τα ευρήματα μου και θα σας κάνω προτάσεις για τις ενέργειες που απαιτούνται ώστε να πάμε στο επόμενο βήμα της υποστήριξης υλοποίησης για να βελτιώσουμε ή να διορθώσουμε την εξυπηρέτηση του πελάτη, την πώληση, το management, την οργάνωση, το κλίμα της επιχείρησής σας.

Με την ολοκλήρωση της διάγνωσης, όλοι οι εμπλεκόμενοι στην επιχείρηση θα έχουμε αποτύπωση, γνώση και κοινή αίσθηση της πραγματικότητας και των προκλήσεων ώστε να φτιάξουμε τα κακώς κείμενα.