Ας πούμε μια πρώτη καλημέρα στην νέα σας εταιρεία! Ξεκινάμε!

Αφού έχουμε ετοιμάσει τα πάντα, έχουμε κάνει την εκπαίδευσή μας και έχουμε όλες τις διαθέσιμες τεχνολογίες και προγράμματα στη διάθεσή μας ξεκινάμε…

Μέρα με την ημέρα, η αλλαγή θα αρχίσει να είναι ορατή σε υπαλλήλους, επιχειρηματία, αλλά και σε πελάτες και συνεργάτες!

Τι αλλάζει;

Σταματάμε τα e-mails!

Σταματάμε τα e-mails στην εταιρεία, δηλαδή όλα πλέον θα καταχωρούνται αυτόματα μέσα στην καρτέλα του πελάτη.

Σταματάνε οι εισερχόμενες κλήσεις

Σταματάνε οι εισερχόμενες κλήσεις, που σημαίνει ότι όλες οι κλήσεις θα διοχετεύονται στο τηλεφωνικό κέντρο του SupportTeams ,που θα απαντά με το καλωσόρισμα που εσείς θα μας υποδείξετε! Το περιεχόμενο της κλήσης, με μία σύντομη περίληψη, θα ταξινομηθεί στις σημειώσεις της καρτέλας του πελάτη και θα ενημερωθεί ΜΟΝΟ ο υπάλληλος που είναι αρμόδιος για αυτή

Καλύτερη συνεργασία

Καλύτερη συνεργασία υπαλλήλων χωρίς να υπάρχουν χαμένες εργατοώρες και άσκοπος εκνευρισμός

Κεντρικός και άμεσος έλεγχος

Κεντρικός και άμεσος έλεγχος σε όλη την εταιρεία! Πλέον ο έλεγχος από εσάς θα είναι εύκολος και θα μπορεί να γίνει από όποιο σημείο υπάρχει απλά Ίντερνετ.

Ανάθεση εργασιών

Ανάθεση εργασιών που δίνονται με τέτοιον τρόπο, ώστε δεν μπορούν να παραμεληθούν ή να ξεχαστούν. Πλέον όλα γίνονται με τον τρόπο που έχουμε ορίσει και στον χρόνο που πρέπει να γίνουν

Οργάνωση υπαλλήλων

Καλύτερη οργάνωση μεταξύ των υπαλλήλων χωρίς e-mails, τηλέφωνα, viber και χαμένες εργατοώρες κ.λπ.

Άμεση βοήθεια από το SupportTeams

Άμεση βοήθεια από το SupportTeams! Είμαστε κοντά σας ανά πάσα στιγμή που θελήσετε βοήθεια μέσω τηλεφώνου, zoomAnyDesk

Μείωση του χρόνου ολοκλήρωσης μιας εργασίας

Μείωση του χρόνου ολοκλήρωσης μιας εργασίας. Πλέον, λόγω του ότι ακολουθούμε μια εντελώς νέα διαδικασία μειώνουμε τους χρόνους στο ελάχιστο

Εξυπηρέτηση πελάτη

Καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη χωρίς περιττά τηλέφωνα ή e-mails

Βάση γνώσεων στη περιοχή πελάτη

Στην περιοχή του πελάτη θα υπάρχει μεγάλη βάση γνώσεων (που ήδη θα έχουμε ετοιμάσει) με κλασικές ερωτήσεις ενός πελάτη και τις ανάλογες απαντήσεις! Βέβαια, αυτή η βάση θα εμπλουτίζεται συνέχεια ανάλογα με τις ερωτήσεις που θα δεχόμαστε

Πελάτης & CRM

Σταδιακή ΕΞΑΡΤΗΣΗ του πελάτη από την περιοχή πελατών (CRM) όπου ουσιαστικά θα μπορεί να κάνει όλες τις εργασίες του, πλέον. Θα έχει όλες τις πληροφορίες που θα θέλει χωρίς περιττά τηλέφωνα και e-mails

Ελαχιστοποίηση λαθών

Ελαχιστοποίηση λαθών σε όλα τα επίπεδα! Πλέον τα καθημερινά λάθη θα περιοριστούν κατά 95%

Έλεγχος χρόνου και ίσως προβλήματος

Έλεγχος χρόνου και ίσως προβλήματος σε μια εργασία που θα ανατεθεί σε περισσότερους από 1 υπάλληλο ώστε να μπορέσουμε άμεσα να εντοπίσουμε το πρόβλημα και να βοηθήσουμε στην επίλυσή του

Ποιοτική εργασία

Μικρότερος όγκος εργασίας σε μεγάλο βαθμό σε σχέση με το εχθές! Έχουμε πλέον χρόνο για πιο ποιοτική εργασία

Δυνατότητα αύξησης πελατών

Δυνατότητα αύξησης πελατών με μικρότερο όγκο και χρόνο εξυπηρέτησης. Πλέον, με το ήδη υπάρχων προσωπικό, μπορούμε να εξυπηρετήσουμε ποιοτικά

Εικόνα εταιρείας

ΑΡΙΣΤΗ εικόνα της εταιρείας σας απέναντι στον υπάρχοντα πελάτη αλλά και στον μελλοντικό μας πελάτη